Friday, March 7, 2014

PDF 1990 Jaguar XJ6 Maintenance Schedule

1990 Jaguar XJ6 Maintenance Schedule. HANDBRAKE gfedc ADJUST WHEEL BEARINGS Front gfedc CLEAN AIR CLEANER/ELEMENT gfedc CLEAN ANTENNA MAST gfedc CLEAN WINDSHIELD WIPER BLADE INSERTS gfedc INSPECT A/C & HEATING SYSTEMS gfedc INSPECT ABS WARNING SYSTEM gfedc INSPECT AUDIBLE WARNINGS gfedc INSPECT AUTOMATIC TRANSMISSION gfedc INSPECT AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID gfedc INSPECT AXLE LUBRICANT Rear gfedc INSPECT BATTERY gfedc INSPECT BRAKE FLUID LEVEL gfedc INSPECT BRAKE PADS gfedc INSPECT COOLING SYSTEM gfedc INSPECT COOLING SYSTEM HOSES & CLAMPS gfedc INSPECT CRUISE CONTROL SYSTEM gfedc INSPECT ENGINE gfedc INSPECT EXHAUST SYSTEM gfedc INSPECT FUEL HOSES gfedc INSPECT FUEL SYSTEM gfedc INSPECT HEADLIGHTS gfedc INSPECT HORN OPERATION gfedc INSPECT HYDRAULIC SYSTEMS Check for chafing or corrosion. gfedc INSPECT INERTIA SWITCH OPERATION gfedc INSPECT LIGHTS & CONTROLS gfedc INSPECT POWER STEERING FLUID gfedc INSPECT POWER STEERING SYSTEM gfedc INSPECT REVERSE GEAR GEAR INHIBIT SWITCH gfedc INSPECT SEAT BELTS gfedc INSPECT SHOCK ABSORBERS INSPECT STEERING SYSTEM..

Download: 1990 Jaguar XJ6 Maintenance Schedule

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.